-A A +A

Zmiana lokalizacji Punktu Obsługi Klienta świętokrzyskiego NFZ

Z dniem 1 lipca Punkt Obsługi Klienta Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Kielcach przeniesiony zostaje na al. IX Wieków Kielc 2a.
Pacjenci, którzy będą:

  • potwierdzać zlecenie na wyroby medyczne,
  • składać wniosek na leczenie uzdrowiskowe,
  • wyrabiać kartę EKUZ,
  • zakładać i potwierdzić Profil Zaufany

zamiast na ul. Jana Pawła II powinni udawać się na al. IX Wieków Kielc 2a (tuż przy rondzie u zbiegu ul. Paderewskiego i al. IX Wieków Kielc, obok zielonego, szklanego budynku).

Punkt Obsługi Klienta  będzie czynny  w dni robocze:

poniedziałek w  godz. 8.30 – 17.00
wtorek-piątek  w godz. 8.30 – 16.00.

Źródło: rzecznik ŚOW NFZ

Załącznik: 
Aktualności
Udostępnij